Puteți alege unul din căile de contact afișate pe pagina special dedicata "Contact" sau puteți suna direct la NR TELEFON sau prin e-mail la contact@bielectric.ro

Vă rugăm să ne contactați folosind unul dintre căile de contact afișate: aici

Vă rugăm să ne contactați folosind unul dintre căile de contact afișate:  aici

Imediat după ce produsul dumneavoastră a fost facturat veți primi un email cu factura și detalii de livrare

Dacă nu ați primit factura prin e-mail și nici la sosirea coletului, vă rugăm să ne contactați folosind unul dintre căile de contact afișate: aici

Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat la cel mai apropiat centru național de service menționat în certificatul de garanție de către producător sau importator. Acest centru depanator este autorizat de către producător sau importator.

Verificați codul unic a produsului dacă corespunde cu cel comandat cu cel primit

Verificați codul produsului dacă corespunde cu cel primit

Dacă există vreo neconformitate vă rugăm să ne contactați folosind unul dintre căile de contact afișate:  aici

 Comenzile făcute în zilele lucrătoare pana la ora 14.00 vor fi expediate în aceiași zi și comenzile sosite după ora 14,00 vor fi expediate următoarea zi lucrătoare în limita stocului disponibil. Livrarea se face prin firmă de curierat, termen de livrare 24-72h

 Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat la cel mai apropiat centru național de service menționat în certificatul de garanție de către producător sau importator. Acest centru depanator este autorizat de către producător sau importator.

 Număr contact Service: 0742023315

 DA, la cel mai apropiat service autorizat, menționat în certificatul de garanție

 Toate produsele aflate în garanție se repară în maxim 15 zile calendaristice

www.BiElectric.ro oferă accesorii și consumabile la produsele furnizate

Există o categorie separată numită Consumabile și Accesorii unde se pot găsi Accesorii și Consumabile