Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014, în termen de 14 zile lucrătoare de la data recepției produsului (data primirii coletului), în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost primite inițial de la vânzător. Excepție de la returnarea prevazuta de OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta o prezintă produsele achiziționate de persoane juridice, produsele folosite și/sau deteriorate. Cumpărătorul va returna Vânzătorului și eventualele cadouri, accesorii și toate documentele care au însoțit Bunul/ Serviciul.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare cum au fost livrate!

**Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.**

Toate produsele care vin însoțite de accesorii sau produsele care beneficiază de cadou (cele care sunt livrate în pachet cu cadou) trebuie returnat cu accesorii sau cadouri sigilate, nedesfăcute și nefolosite.

Produsele ale căror accesorii sau produse cadou sunt folosite, nu beneficiază de posibilitatea de a fi returnat!

Produsele se restituie în ambalaj original, intact (cum s-a livrat), însoțite de toate documentele primite (Certificat de Garanție în original și Factură/ Bon Fiscal).

Nu se acceptă retur la produsele care au fost folosite, produselor la care sa efectuat intervenții neautorizate (modificate, demontate accesoriile), folosite în alte scopuri de cât cele precizate de către producător, produse care prezintă urme de uzură, produse sau ambalaje decolorate, zgârieturi, rupturi, lovituri, șocuri electrice sau mecanice.

Contravaloarea cheltuielilor de transport a produselor returnate, la cererea clientului, fără culpa vânzătorului, se suportă de către client.

Contravaloarea produselor comandate și returnate se vor restitui clientului în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data notificării intenției de returnare, cu condiția ca în acest termen, produsul să reintre în posesia vânzătorului și să fie în stare perfectă. În cazul în care produsul returnat de către cumpărător întârzie să ajungă la vânzător, suma reprezentând contravaloarea acestuia (din care se scad cheltuielile de transport), se va returna numai după recepția fără obiecțiuni de către Vânzător al produsului returnat.

Un produs este considerat deteriorat și/sau folosit dacă prezintă modificări fizice, zgârieturi, arsuri, tăieturi etc. Orice semn de uzură existent pe produs atrage anularea dreptului de retur, fiind considerat produs folosit.

BUNURI/ SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE:

Sunt exceptate de la drepturi de retragere din Contract următoarele:

-Contracte de prestări servicii, după finalizarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil al Cumpărătorului și după ce a fost confirmat că a luat cunoștința faptul că își va pierde dreptul de a se retrage din contract după executarea completă a Contractului

-Produse care au fost personalizate în mod clar pentru un anumit Client 

-Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid 

-Produse care sunt sigilate, care dacă sunt deschise de Cumpărător nu pot fi returnate din motive de igienă

-Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora inseparabil amestecate cu alte elemente